Delovni čas: pon–pet: 9.–19. ure, sob: 9.–13. ure
KMC d. o. o., Dolenjska Cesta 242c, 1000 Ljubljana

YAMAHA YZF-R1M

YAMMC20001
25.495,00 
(Vključujoč davek)
Yamaha FilterMotocikli & skuterji Tip agregataTekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC, 4-ventilski Prostornina ccm998 Vrtina x gib79.0 mm x 50.9 mm Kompresijsko razmerje13,0 : 1 Maksimalna moč147,1 kW (200,0 KM) pri 13 500 vrt./min Maksimalen navor113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11 500 vrt./min Sistem podmazovanjaMoker karter Tip sklopkeMokra, več-ploščna Sistem vžigaTCI ZagonElektrični PrenosKonstantni, 6-prestav Končni prenosVeriga OkvirDiamant Hod prednjega vzmetenja120 mm Kot vilice24º Predtek102mm Sistem prednjega vzmetenjaTeleskopske vilice Sistem zadnjega vzmetenjaNihajna roka Hod zadnjega vzmetenja120 mm Prednja zavoraHidravlični dvojni disk Zadnja zavoraHidravlični enojni disk Prednja pnevmatika120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic Zadnja pnevmatika200/55 ZR17M/C (78W) brez zračnic Skupna dolžina2 055 mm Skupna širina690 mm Skupna višina1 165 mm Višina sedeža860 mm Medosna razdalja1 405 mm Najmanjša oddaljenost od tal130 mm Teža (z vsemi polnimi rezervoarji)202 kg Prostornina rezervoarja za gorivo17-litrski Prostornina rezervoarja za olje4,9-litrski

Model YZF-R1, ki ga poganja tehnologija MotoGP modela YZR-M1 in odlikujejo nov agregat z glavno gredjo z zamikom, šasija s kratko medosno razdaljo in tehnološko dovršena elektronika, je pripravljen, da se z vami poveže in vas popelje na popolnoma novo raven.


Dobava: običajno 2-7 dni

Dodatna oprema

Zgodovina serije R. Vaša prihodnost.

YZF-R1M je z najnaprednejšim Öhlinsovim elektronskim dirkalnim vzmetenjem (ERS), vključno z novimi sprednjimi protikavitacijskimi vilicami NPX ter novim sistemom zavornega krmiljenja (BC) in sistemom upravljanja motornega zaviranja (EBM) s 3 načini delovanja, pripravljen premikati meje.

Njegova nepredstavljiva vrsta brezžično nastavljivih tehnologij elektronskega krmiljenja pa vam zagotavlja najvišjo stopnjo zanesljivosti.

    Hiter prikaz

    • Nov aerodinamično učinkovit oklep v slogu M1
    • Vrhunsko Öhlinsovo elektronsko dirkalno vzmetenje (ERS)
    • Nove Öhlinsove protikavitacijske plinske vilice NPX
    • Nov sistem zavornega krmiljenja (BC) z 2 načinoma delovanja
    • Nov sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM) s 3 načini delovanja
    • Visokoučinkovit motor EU5 s prostornino 998 cm3
    • Nov karbonski zadnji del, karbonski oklep in odbijač
    • Nove pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 – zadnja pnevmatika, široka 200 mm
    • Številka izdelave, vgravirana na posebni ploščici R1M
    • Lahka dušilna loputa z APSG za elektronsko nastavitev plina ride-by-wire
    • Optimiziran sistem za nadzor moči (LCS)
    • Ekskluzivna enota CCU omogoča brezžično nastavljanje na dirkališču


Yamaha Filter:
Motocikli & skuterji

Agregat

Tip agregata:
Tekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC, 4-ventilski
Prostornina ccm:
998
Vrtina x gib:
79.0 mm x 50.9 mm
Kompresijsko razmerje:
13,0 : 1
Maksimalna moč:
147,1 kW (200,0 KM) pri 13 500 vrt./min
Maksimalen navor:
113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11 500 vrt./min
Sistem podmazovanja:
Moker karter
Tip sklopke:
Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga:
TCI
Zagon:
Električni
Prenos:
Konstantni, 6-prestav
Končni prenos:
Veriga

Šasija

Okvir:
Diamant
Hod prednjega vzmetenja:
120 mm
Kot vilice:
24º
Predtek:
102mm
Sistem prednjega vzmetenja:
Teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja:
Nihajna roka
Hod zadnjega vzmetenja:
120 mm
Prednja zavora:
Hidravlični dvojni disk
Zadnja zavora:
Hidravlični enojni disk
Prednja pnevmatika:
120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
Zadnja pnevmatika:
200/55 ZR17M/C (78W) brez zračnic

Dimenzije

Skupna dolžina:
2 055 mm
Skupna širina:
690 mm
Skupna višina:
1 165 mm
Višina sedeža:
860 mm
Medosna razdalja:
1 405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal:
130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji):
202 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo:
17-litrski
Prostornina rezervoarja za olje:
4,9-litrski