Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, zato da zagotavlja najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Če nadaljujete, se strinjate z uporabo piškotkov na tej strani. OK
Delovni čas: pon–pet: 9.–19. ure, sob: 9.–13. ure
KMC d. o. o., Dolenjska Cesta 242c, 1000 Ljubljana

Yamaha XSR 900 GP

YAM-XSR900-GP-2024
13.999,00 
(Vključujoč davek)
Yamaha FilterMotocikli & skuterji Tip motociklaSport heritage Tip agregata3-valjni Prostornina ccm889 Vrtina x gib78,0×62,1 mm Kompresijsko razmerje11.5 : 1 Maksimalna moč87,5 kW (119,0 KM) pri 10000 vrt./min. Maksimalen navor93,0 N・m(9,5 kgf・m) pri 7000 vrt./min. Sistem podmazovanjaMoker karter Tip sklopkeMokra, več-ploščna Sistem vžigaTCI ZagonElektrično (E) PrenosKonstantni, 6-prestav Končni prenosVeriga Poraba goriva 5 l/100 km CO2 emisije116 g/km GorivoNeosvinčeni bencin OkvirDiamant Hod prednjega vzmetenja130 mm Kot vilice25°20' Predtek110 mm Sistem prednjega vzmetenjaTeleskopske vilice Sistem zadnjega vzmetenjaNihajna roka, (Vzmetenje veznega tipa) Hod zadnjega vzmetenja131 mm Prednja zavoraHidravlična dvojna kolutna zavora, Ø 298 mm Zadnja zavoraHidravlična enojna kolutna zavora, Ø 245 mm Prednja pnevmatika120/70ZR17M/C (58W) brez zračnic Zadnja pnevmatika180/55ZR17M/C (73W) brez zračnic Skupna dolžina2160 mm Skupna širina810 mm Skupna višina1180 mm Višina sedeža835 mm Medosna razdalja1500 mm Najmanjša oddaljenost od tal145 mm Teža (z vsemi polnimi rezervoarji)200 kg Prostornina rezervoarja za gorivo14 l Prostornina rezervoarja za olje3,5 l Garancija 2 Leti

Motorno kolo XSR900 GP je zasnovano tako, da oživi spomine na zlato dobo, in je popolna mešanica tradicionalnega dirkalnega sloga ter najnovejše vrhunske tehnologije za živahno vožnjo, ki predrami čute kot nobeno drugo vozilo.


Dobava: Možnost prednaročila / 2024

Yamaha XSR 900 GP: Mešanica Retro Čara in Sodobne Moči

Utelešenje Zlate Dobe Dirkanja

Yamaha XSR 900 GP 2024 je zasnovana, da prebudi spomine na zlato dobo dirkanja, pri čemer združuje tradicionalni dirkaški slog z najnovejšo vrhunsko tehnologijo. Z nostalgijo, ki se naslanja na kultna motorna kolesa svetovnih prvenstev iz osemdesetih let, XSR900 GP predstavlja vrhunec Yamahine bogate dirkaške zgodovine.

Ikonski Videz in Napredna Tehnologija

XSR900 GP združuje najnaprednejše tehnologije v razredu s 890-kubičnim agregatom CP3. Lahka in okretna šasija ter vrhunsko vzmetenje zagotavljajo vožnjo, ki pospeši utrip srca. S svojim ikoničnim videzom, ki slavi Yamahino dirkaško zgodovino, XSR900 GP presega pričakovanja.

Tradicija in Sodobnost

Pod tradicionalnim slogom se skriva sodobna Yamahina tehnologija, ki se odraža v zmogljivem agregatu, izjemnih zavornih delih in delih vzmetenja. Različni integrirani načini vožnje in obsežen elektronski paket dvigujejo motorno kolo na novo raven zmogljivosti in užitka.

Nostalgična Zasnova in Napredna Tehnologija

Linija Sport Heritage prinaša poklon nekaterim najbolj ikoničnim Yamahinim motociklom, združujoč nostalgični slog z najnovejšo visokozmogljivo tehnologijo agregata in šasije. Model XSR900 GP navdih črpa iz legendarnega YZR500, ki je v osemdesetih in devetdesetih letih osvojil številne svetovne prvenstva.

 

Tehnične Specifikacije

Motor in Zmogljivost

  • Agregat: Najnovejši 890-kubični, trivaljni, 4-ventilni, tekočinsko hlajeni agregat CP3, skladen s standardom EU5+.
  • Elektronika: Šestosna inercijska merilna enota s pripomočki za voznika, občutljivimi za nagib.

Zasnova in Slog

  • Oblikovanje: Nostalgična zasnova po navdihu dirk za veliko nagrado v 80. letih.
  • Detajli: Visokokakovostni detajli in vrhunski materiali, športni sprednji polovični pokrov in prevleka za sedež.

Ergonomija in Upravljanje

  • Položaj Vožnje: Športen in hkrati udoben.
  • Vzmetenje in Zavore: Vrhunsko vzmetenje KYB in zavore, lahki stilski okvir Deltabox.

Povezljivost in Tehnologija

  • Zaslon: Novi 5-palčni barvni zaslon TFT, povezljiv s pametnim telefonom.
  • Nadzor Vožnje: Prilagodljiva vozna izkušnja z Yamahinim nadzorom vožnje (YRC).

 

Tip motocikla:
Sport heritage

Agregat

Tip agregata:
3-valjni
Prostornina ccm:
889
Vrtina x gib:
78,0×62,1 mm
Kompresijsko razmerje:
11.5 : 1
Maksimalna moč:
87,5 kW (119,0 KM) pri 10000 vrt./min.
Maksimalen navor:
93,0 N・m(9,5 kgf・m) pri 7000 vrt./min.
Sistem podmazovanja:
Moker karter
Tip sklopke:
Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga:
TCI
Zagon:
Električno (E)
Prenos:
Konstantni, 6-prestav
Končni prenos:
Veriga
Poraba goriva:
5 l/100 km
CO2 emisije:
116 g/km
Gorivo:
Neosvinčeni bencin

Šasija

Okvir:
Diamant
Hod prednjega vzmetenja:
130 mm
Kot vilice:
25°20'
Predtek:
110 mm
Sistem prednjega vzmetenja:
Teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja:
Nihajna roka, (Vzmetenje veznega tipa)
Hod zadnjega vzmetenja:
131 mm
Prednja zavora:
Hidravlična dvojna kolutna zavora, Ø 298 mm
Zadnja zavora:
Hidravlična enojna kolutna zavora, Ø 245 mm
Prednja pnevmatika:
120/70ZR17M/C (58W) brez zračnic
Zadnja pnevmatika:
180/55ZR17M/C (73W) brez zračnic

Dimenzije

Skupna dolžina:
2160 mm
Skupna širina:
810 mm
Skupna višina:
1180 mm
Višina sedeža:
835 mm
Medosna razdalja:
1500 mm
Najmanjša oddaljenost od tal:
145 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji):
200 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo:
14 l
Prostornina rezervoarja za olje:
3,5 l
Garancija :
2 Leti

Ne najdem nobenih objav

Napiši mnenje

Yamaha podaljšana garancija Preberite več.