Piaggio Liberty 125 ABS – Bianco Luna
Piaggio Liberty 125 ABS uteleša popolno ravnovesje med italijanskim stilom, napredno tehnologijo in brezskrbno uporabnostjo. Njegov zračno hlajeni enovaljni i-get motor (Italian Green Experience Technology) s prostornino 124 cm³ ponuja 8,1 kW največje moči pri 7750 vrt/min in 11 Nm navora pri samo 6250 vrt/min. Taka umeritev zagotavlja živahen pospešek, gladko vožnjo ter zavidljivo nizko porabo 2,5 l/100 km (po WMTC), kar pomeni manj postankov na bencinski črpalki in nižje stroške lastništva. Motor ustreza najnovejšemu standardu Euro 5+, zato izpusti znašajo zgolj 58 g CO₂/km – odgovorna izbira za okolju prijaznega voznika.
Liberty 125 ABS navduši tudi z estetiko: velike 16-palčne sprednje in 14-palčne zadnje lahke lita platišča poudarijo klasično silhueto, hkrati pa izboljšujejo stabilnost v ovinkih in na neravnem asfaltu. Sedež, nameščen manj kot 790 mm nad cestiščem, omogoča samozavesten stik z asfaltom voznikom različnih postav, dvostopenjska oblazinjenost pa preprečuje utrujenost pri daljših vožnjah. S pritiskom gumba odprete pod-sedežni prostor, dovolj velik za integralno čelado, medtem ko zaklenljiv predal za rokavice v sprednjem ščitu hrani drobnarije ali telefon; po želji ga preprosto nadgradite z USB-vtičnico.
Varnost postavlja Liberty 125 ABS pred konkurenco. Sprednji 240-milimetrski zavorni disk z enokanalnim ABS-om, razvitim v sodelovanju z Boschem, odločno zaustavi skuter na mokri ali spolzki podlagi, zadnji 140-milimetrski boben pa dopolnjuje zavorni paket za kratko zavorno pot. Pregledna instrumentna plošča združuje klasični analogni merilnik hitrosti in modro osvetljen LCD-zaslon, ki prikazuje nivo goriva, skupne in dnevne kilometre ter uro. Tako imate vse bistvene informacije vedno na očeh – podnevi in ponoči.
Piaggio Liberty 125 ABS je zato idealna rešitev za študente, dnevne migrante in vse, ki želijo varno, elegantno in ekonomično premagovati mestne kilometre. Zanesljiv jekleni okvir, kakovostno vzmetenje in najsodobnejši pogonski sklop zagotavljajo dolgo življenjsko dobo in visoko preprodajno vrednost. Izberite Liberty 125 ABS in doživite svobodo brez kompromisov v stilu »Made in Italy«.
Tehnične lastnosti
-
Motor: 4-taktni i-get, enovaljni, zračno hlajen
-
Prostornina: 124 cm³ (Ø 52 mm × hod 58,6 mm)
-
Največja moč: 8,1 kW (10,9 KM) @ 7750 vrt/min
-
Največji navor: 11,0 Nm @ 6250 vrt/min
-
Poraba (WMTC): 2,5 l/100 km | Emisije: 58 g CO₂/km
-
Ventilni mehanizem: SOHC, 3 ventili (2 sesalna, 1 izpušni)
-
Priprava mešanice: elektronski vbrizg goriva
-
Menjalnik: samodejni CVT
-
Sklopka: centrifugalna, suha, samodejna
- Barva motorja: Bel
-
Okvir: visokotrdnostne jeklene cevi
-
Sprednje vzmetenje: hidravlične vilice
-
Zadnje vzmetenje: vijačna vzmet in amortizer
-
Pnevmatika spredaj: 90/80-16 51J TL
-
Pnevmatika zadaj: 100/80-14 54J TL
-
Zavora spredaj: Ø 240 mm disk z ABS
-
Zavora zadaj: Ø 140 mm boben
-
Dolžina × širina: 1945 mm × 690 mm
-
Medosna razdalja: 1350 mm
-
Višina sedeža: < 790 mm
-
Prostornina rezervoarja: 6 l (rezerva 0,5 l)
-
Emisijski standard: Euro 5+
Praktično shranjevanje
Piaggio Liberty 125 ABS se ponaša z veliko prostora za shranjevanje, začenši z zadnjim delom ščita, ki ima predal v dveh delih, kot nalašč za shranjevanje dokumentov in drugih majhnih vsakdanjih predmetov, in ima zaščitno ohišje, ki ga je mogoče zakleniti. Dvignite sedež s pritiskom gumba na krmilu in našli boste drugi prostor za shranjevanje z veliko prostora za čelado.
Prednost visokih koles
16-palčno sprednje kolo Piaggio Liberty 125 ABS zagotavlja stabilnost in natančnost vožnje ne glede na pogoje, medtem ko 14-palčno zadnje kolo s svojo pnevmatiko 100/80 zagotavlja popoln kompromis med oprijemom in okretnostjo. ABS za prednje kolo je Piaggio razvil skupaj z Boschem, vodilnim svetovnim proizvajalcem avtomobilskih komponent.
I-get tehnologija
Enojni cilinder motorja i-get (Italian Green Experience Technology), ki poganja Piaggio Liberty 125 ABS, je primer Piaggievega naprednega razmišljanja, ko gre za maksimiranje užitka v vožnji. Izkusili boste zmanjšan hrup, izjemno gladek tek in ne le manjšo porabo goriva, ampak tudi znatno zmanjšanje škodljivih emisij.
Ni ocen