Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Artikli imajo garancijo proizvajalca, uvoznika oziroma prodajalca. Za uveljavljanje garancije oziroma servisa se obrnite na sedež podjetja KMC d.o.o.. Ob uveljavljanju garancije priložite originalni račun. Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrneta v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Kupnino vam bomo vrnili preko poštne nakaznice ali osebnega računa (sporočite ga ob vračilu blaga).
Blago lahko vrnete tudi na tej povezavi. V okence vpišete svojo DPD številko paketa ali naročila.
Politika vračil za pravne osebe
Nakupe, opravljene s strani pravnih oseb (podjetij, samostojnih podjetnikov, društev in drugih organizacij), obravnavamo kot poslovne nakupe.
V skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter na podlagi Direktive 2011/83/EU o pravicah potrošnikov, pravne osebe niso potrošniki. Zato nanje ne velja pravica do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez razloga, kot to velja za fizične osebe pri spletnih nakupih.
„‘potrošnik‘ pomeni vsako fizično osebo, ki v pogodbah, zajetih s to direktivo, deluje za namene, ki so zunaj njene trgovske, poslovne, obrtne ali poklicne dejavnosti;“
(Direktiva 2011/83/EU, člen 2(1))
Vračila blaga s strani pravnih oseb niso mogoča, razen v primeru stvarne napake ali napake pri dobavi.
Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na info@kmc.si