Aprilia Tuareg Rally 660 – brezkompromisni enduro, ki zmaguje v puščavi in vlada na brezpotjih
Aprilia Tuareg Rally 660 je neposreden rezultat dirkaške strasti, ki je Italijane popeljala na najvišjo stopničko Dakarja. Prepoznavna »rally race replica« grafika posnema motocikel Jacopa Ceruttija, zmagovalca legendarne preizkušnje, zlato eloksirani vilici Kayaba, obroči in krmilo pa dodajo pridih tekmovalne ekskluzivnosti. V primerjavi s serijskim Tuaregom je Rally še bolj pripravljen na brezkompromisne off-road podvige: ojačana aluminijasta zaščita motorja, visok blatnik in specifično oblikovan sedež ter krmilo omogočajo popoln nadzor v stoječem položaju, ko teren postane res zahteven.
Srce motocikla je preverjeni 659-kubični vzporedni dvovaljnik s 4 ventili na valj, ki razvije 80 KM pri 9 250 vrt/min in 70 Nm navora pri 6 500 vrt/min. Zahvaljujoč titanovemu izpuhu SC-Project z 60-milimetrsko izhodno cevjo je odziv na plin še hitrejši, zvok pa pristno dirkaški, pri tem pa mokra teža ostaja izjemno nizkih 199 kg. Štiri vozni načini (Urban, Explore, Off-Road, Individual) vozniku omogočajo, da si preko sistema APRC natančno prilagodi parametre motornih map AEM, motornega zaviranja AEB in nadzora oprijema ATC – od popolne natančnosti do surovega napada na sipine.
Oblazinjeni, ojačani Excel-ovi kolesni obroči (21"/18") s cilindričnimi zračnicami in grobo profiliranimi pnevmatikami ti zagotavljajo robustnost za skalnate prehode, 43-milimetrska USD vilica Kayaba in zadnji monoshock, oba z 240 mm hoda, pa ponujata najboljše blaženje med dvovaljniki v segmentu. Dodaj še dvojne Brembo kolute Ø 300 mm spredaj, 5-palčni povezani TFT-merilnik, kovinsko opletene zavorne cevi in tempomat ACC – in dobiš enduro, ki suvereno premaguje maratonske etape, a ostaja udoben na poti domov.
Tehnične lastnosti
-
Motor: tekočinsko hlajen vzporedni dvovaljnik, 4 ventili/valj, Ride-By-Wire
-
Prostornina: 659 cm³
-
Premer × hod: 81 mm × 63,93 mm
-
Največja moč: 80 KM (59 kW) pri 9 250 vrt/min
-
Največji navor: 70 Nm pri 6 500 vrt/min
-
Menjalnik: 6-stopenjski
-
Sklopka: mokra večlamelna z asistenco in drsno funkcijo
-
Okvir: cevna rešetka z aluminijastimi ploščami
-
Vzmetenje spredaj: Kayaba USD Ø 43 mm, polno nastavljivo, hod 240 mm
-
Vzmetenje zadaj: Kayaba monoshock, polno nastavljiv, hod 240 mm
-
Zavore spredaj: 2 × Ø 300 mm plavajoča koluta, Brembo čeljusti
-
Zavore zadaj: Ø 260 mm kolut, Brembo čeljust
-
Kolesa: heavy-duty naperana 21″ × 1,85″ (spredaj) / 18″ × 4,00″ (zadaj) z zračnicami
-
Rezervoar: 18 l
-
Višina sedeža: Rally visok sedež
-
Mokra teža: 199 kg
-
Elektronika & oprema: 6-osni IMU, AEM motorne mape, AEB motorno zaviranje, ATC nadzor oprijema, ABS z 2 kanaloma (3 mape + Rear Wheel Lift-up Mitigation), 4 vozni načini, tempomat ACC, SC-Project titan izpuh, visoki blatnik, ojačana zaščita motorja, kovinsko opletene zavorne cevi, LED-svetila z dnevnim podpisom, črna »Rally« stranska stojala in vodilo verige
Ni ocen