Aprilia RSV4 1100 – Stingray blue
Aprilia RSV4 1100 predstavlja vrhunec več kot desetletnega razvoja in inženirskega znanja, ki ga je znamka Aprilia nabrala na svetovnih dirkalnih stezah. Gre za motocikel, ki ponuja čisto esenco Aprilia Racing izkušenj, obenem pa je popolnoma homologiran za cestno vožnjo. S svojo izjemno močjo 220 konjskih moči in težo le 204 kilogramov je RSV4 najmočnejši serijski superbike v svoji kategoriji.
RSV4 1100 je zasnovan za tiste, ki želijo izkusiti čisto hitrost in popoln nadzor. Napredna aerodinamika, optimizirano ogrodje ter izpopolnjen vzmetni sistem omogočajo izjemno stabilnost, natančnost in vodljivost – lastnosti, zaradi katerih RSV4 kraljuje tako na cesti kot na dirkališču.
Pogon zagotavlja legendarni 65° V4 motor s prostornino 1099 cm³, ki razvije 220 KM pri 13.000 vrt/min in 127 Nm navora pri 10.800 vrt/min. Motor je zdaj v skladu z okoljevarstvenim standardom Euro 5+, obenem pa ohranja surovo moč in odzivnost, ki je sinonim za Aprilio.
Zahvaljujoč sistemu Ride-by-Wire in šestosnemu IMU modulu deluje motor v popolni sinergiji z naprednim elektronskim paketom aPRC (Aprilia Performance Ride Control). Ta vključuje vse ključne sisteme za najvišjo raven nadzora – od nadzora oprijema (ATC) in wheelie kontrola (AWC) do motorne zavore (AEB), Quick Shifta (AQS) in Cornering ABS.
RSV4 ponuja tri ekskluzivne načine vožnje – User, Street in Sport, ki omogočajo popolno prilagoditev odzivnosti motorja in elektronike glede na voznikove želje.
Notranjost dopolnjuje 5-palčni TFT zaslon, ki prikazuje vse ključne parametre motocikla in omogoča intuitivno upravljanje prek osvetljenih ročnih stikal. Napredna LED svetila z dnevno osvetlitvijo (DRL) zagotavljajo vrhunsko vidljivost, medtem ko sistem Aprilia MIA omogoča povezljivost s pametnim telefonom za upravljanje navigacije, glasbe, klicev in obvestil.
RSV4 1100 ni zgolj motocikel – je tehnološko umetniško delo, ki združuje tradicijo Aprilia Racinga in sodobno inovacijo.
Tehnične lastnosti
-
Motor: 65° V4, 4 ventili na valj, tekočinsko hlajen, sistem Ride-By-Wire
-
Prostornina: 1099 cm³
-
Premer x hod: 81 x 53,32 mm
-
Največja moč: 220 KM (161,8 kW) pri 13.000 vrt/min
-
Največji navor: 127 Nm pri 10.800 vrt/min
-
Menjalnik: 6-stopenjski
-
Sklopka: Večploščna mokra sklopka z drsnim sistemom
-
Okvir: Dvojni aluminijasti okvir (Twin Spar)
-
Sprednje vzmetenje: Sachs Ø 43 mm USD vilice, popolnoma nastavljive, hod 127 mm
-
Zadnje vzmetenje: Sachs monoblažilnik, popolnoma nastavljiv, hod 130 mm
-
Sprednje zavore: Dvojni plavajoči kolut Ø 330 mm, Brembo HYPURE radialne čeljusti
-
Zadnje zavore: Premer Ø 220 mm, Brembo čeljust
-
Sprednje kolo: Lito platišče 17" x 3,5", 3-kraka zasnova
-
Zadnje kolo: Lito platišče 17" x 6", 3-kraka zasnova
-
Višina sedeža: 840 mm
-
Kapaciteta rezervoarja: 18 litrov
-
Mokra teža: 204 kg
-
Standardna oprema:
-
Popolna LED osvetlitev z DRL podpisom
-
5" TFT zaslon z osvetljenimi stikali
-
Elektronski sistem aPRC (Aprilia Performance Ride Control)
-
AEM – Engine Maps (nastavitve motorja)
-
AEB – Engine Brake (motorna zavora)
-
Cornering ABS (3 načini + nadzor dviga zadnjega kolesa)
-
ATC – Traction Control (nadzor oprijema)
-
AWC – Wheelie Control (nadzor dvigovanja kolesa)
-
AQS – Aprilia Quick Shift (dvosmerno prestavljanje brez sklopke)
-
Sachs krmilni dušilec
-
Kovinske zavorne cevi
-
Sovoznikov sedež in aerodinamični pokrov
-
- RSV4 1100 ABS
- APRILIA
Ni ocen