Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, zato da zagotavlja najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Če nadaljujete, se strinjate z uporabo piškotkov na tej strani. OK
Delovni čas: pon–pet: 9.–19. ure, sob: 9.–13. ure
KMC d. o. o., Dolenjska Cesta 242c, 1000 Ljubljana

Yamaha YZ250F

YAMMC22050
8.599,00 
(Vključujoč davek)
Tip offroadCross Yamaha FilterOffroad Tip agregataTekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC Prostornina ccm250 Vrtina x gib77.0 mm x 53.6 mm Sistem podmazovanjaMoker karter Tip sklopkeMokra, več-ploščna Sistem vžigaTCI ZagonElektrični PrenosKonstantni, 5-prestav Končni prenosVeriga UplinjanjeElektronski vbrizg goriva - EFI OkvirAluminijast Hod prednjega vzmetenja310 mm Kot vilice27º1 Predtek119mm Sistem prednjega vzmetenjaUpside-down teleskopske vilice Sistem zadnjega vzmetenjaMono-amortizer Hod zadnjega vzmetenja315 mm Prednja zavoraHidravlični enojni disk, Ø270 mm Zadnja zavoraHidravlični enojni disk, Ø245 mm Prednja pnevmatika80/100 - 21 51M Zadnja pnevmatika100/90 - 19 57M Skupna dolžina2175 mm Skupna širina825 mm Skupna višina1285 mm Višina sedeža970 mm Medosna razdalja1475 mm Najmanjša oddaljenost od tal335 mm Teža (z vsemi polnimi rezervoarji)106 kg Prostornina rezervoarja za gorivo6.2L Prostornina rezervoarja za olje0.95L

 

Dobava: običajno 2-7 dni

Prilagajajte. Tekmujte. Zmagujte.

Inovativen agregat z obratno obrnjeno glavo proizvede visoko stopnjo nadzorovane moči za vodilno mesto od začetka do konca dirke – ekskluzivna aplikacija Power Tuner pa vam omogoča brezžično optimizacijo elektronike ob dirkališču, da lahko izberete točen profil za najboljše rezultate na dirki. Kompaktna šasija in sredinska razporeditev teže za izredno okretnost – sprednje vilice z vijačnim vzmetenjem, ki so vodilne v industriji, in zadnje vzmetne roke omogočajo zmagovalno zmogljivost in najboljši občutek v razredu. Prilagajajte. Tekmujte. Zmagujte.

Hiter prikaz

  • Tekočinsko hlajen 4-taktni agregat z dvojno odmično gredjo v nazaj obrnjeni glavi agregata (DOHC)

  • Visokoučinkovit dolg in raven sesalni kolektor

  • Zasnova s sredinskim težiščem za lahko upravljanje

  • Aplikacija za pametne telefone Power Tuner za nastavitev ob stezi

  • Dvostopenjsko prilagodljivo določanje karakterističnega diagrama s pomočjo gumba med vožnjo

  • Lahek električni zagon z litij-ionsko baterijo

  • Ozka in kompaktna karoserija ter sedež

  • Lahek in močen aluminijasti okvir iz dvostranskih nosilcev

  • Sprednje vilice z vijačno vzmetjo, ki so vodilne v razredu

  • Lahki zadnji blažilniki z odličnim blaženjem

  • Vzdržljiva sklopka z mehko ročico

  • Visokozmogljiva nagnjena zasnova hladilnikov

 

 

Tip offroad:
Cross

Agregat

Tip agregata:
Tekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC
Prostornina ccm:
250
Vrtina x gib:
77.0 mm x 53.6 mm
Sistem podmazovanja:
Moker karter
Tip sklopke:
Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga:
TCI
Zagon:
Električni
Prenos:
Konstantni, 5-prestav
Končni prenos:
Veriga
Uplinjanje:
Elektronski vbrizg goriva - EFI

Šasija

Okvir:
Aluminijast
Hod prednjega vzmetenja:
310 mm
Kot vilice:
27º1
Predtek:
119mm
Sistem prednjega vzmetenja:
Upside-down teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja:
Mono-amortizer
Hod zadnjega vzmetenja:
315 mm
Prednja zavora:
Hidravlični enojni disk, Ø270 mm
Zadnja zavora:
Hidravlični enojni disk, Ø245 mm
Prednja pnevmatika:
80/100 - 21 51M
Zadnja pnevmatika:
100/90 - 19 57M

Dimenzije

Skupna dolžina:
2175 mm
Skupna širina:
825 mm
Skupna višina:
1285 mm
Višina sedeža:
970 mm
Medosna razdalja:
1475 mm
Najmanjša oddaljenost od tal:
335 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji):
106 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo:
6.2L
Prostornina rezervoarja za olje:
0.95L

Ne najdem nobenih objav

Napiši mnenje