Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, zato da zagotavlja najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Če nadaljujete, se strinjate z uporabo piškotkov na tej strani. OK
Delovni čas: pon–pet: 9.–19. ure, sob: 9.–13. ure
KMC d. o. o., Dolenjska Cesta 242c, 1000 Ljubljana

Tricity 300 - Najboljši način transporta v mestih

04/02/2021
Tricity 300 - Najboljši način transporta v mestih

TRICITY 300vozen z B kategorijo na voljo v KMC Motoshop-u.

Tricity 300 je elegantno in moderno trikolesno motorno kolo, zasnovano tako, da bo zagotovo privlačilo številne nove kupce, ki iščejo izvrstno vozilo za vsakodnevno vožnjo po mestu z lastnim značilnim stilom. Z uporabo poglobljenega znanja o sistemu z nagibom sprednjih koles (LMW), pridobljenega med razvijanjem in proizvajanjem modelov Tricity 125 in NIKEN, so Yamahini oblikovalci ustvarili trendovski in dinamičen trikolesni skuter z značilno Yamaha kakovostjo.

Ekonomična odločitev

Ker zastoji na cestah postajajo vse hujši, stroški prevoza in parkiranja pa vse dražji, da ne omenjamo tudi dodatnih stroškov vožnje, avtomobilski prevoz postaja iz dneva v dan manj privlačna možnost. Prevoz v mesto v zasebnem vozilu za večino ljudi ni več realistična možnost, poleg visokih stroškov pa med prevažanjem z avtomobilom izgubite tudi veliko dragocenega časa.
Z novim modelom Tricity 300 Yamaha imetnikom vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B* omogoča, da lahko odkrijejo resnično svobodo z manj stresa in uživajo v bolj zdravem ravnovesju poklicnega in zasebnega življenja. Ovire, ki so nekoč onemogočale dostop do sveta Yamahinih modelov za mestno vožnjo, so sedaj za vedno odpravljene. Mestna vožnja čaka na vas.
* Omejitve in prepovedi veljajo za vsako državo v skladu z veljavno lokalno zakonodajo.

Tehnologija nagiba sprednjih koles (LMW) za večji občutek stabilnosti

Vsi trikolesniki niso enaki, in novi model Tricity 300 je opremljen z eno od najbolj elegantnih zasnov sprednjega dela v industriji. Yamahina ekskluzivna tehnologija nagiba sprednjih koles (LMW), s katero se ponaša novi model Tricity 300, se je izkazala že pri modelu Tricity 125 ter tudi pri izjemnem motorju NIKEN Sport Tourer, sedaj pa smo jo prilagodili tako, da ustreza zahtevam segmenta za mestno vožnjo.
Izjemno napredni sistem za vzmetenje in krmiljenje LMW Ackerman se ponaša z obliko paralelograma ter samonosnim sprednjim vzmetenjem z dvocevnimi vilicami, nameščenimi na notranjo stran sprednjih koles. Ta zasnova omogoča športno, okretno in zanesljivo upravljanje ter boljši občutek stabilnosti pri vožnji na spolzkih ali neravnih površinah.
Napredni krmilni mehanizem LMW pripomore tudi k lahkotnemu in uporabniku prijaznemu značaju vozila, saj omogoča polnih 72º kota krmiljenja, zaradi česar je model Tricity 300 mogoče enostavno krmiliti na prometnih mestnih ulicah, s 130-mm oddaljenostjo od tal pa je to vsestransko vozilo zgrajeno za spopadanje z neravnimi površinami, ravnotežja pa ne izgubi niti, ko ga pri parkiranju potisnete preko roba pločnika.
Dve sprednji kolesi vozniku omogočata, da lahko izkoristi dodatno stopnjo oprijema sprednjega dela in izjemno zavorno moč dveh sprednjih zavor, s čimer se še poudari občutek varnosti, stabilnosti in zanesljivosti, povezan s trikolesno zasnovo.
Širok 470-mm kolotek poudari uravnoteženi značaj pri krmiljenju in zavijanju, zaradi česar je ta novi model za mestno vožnjo popoln za nove voznike.

Dejaven, eleganten in moderen stil

Yamaha je novi model Tricity 300 razvila kot izvrstno vozilo za mestno vožnjo, ki ne omogoča le neprimerljivega doživetja vožnje, pač pa nudi tudi najboljše specifikacije v svojem razredu ter najbolj dejaven, eleganten in moderen stil.
Dinamični videz vozila predstavlja novo stopnjo v razvoju zasnove modelov Tricity, vsebuje pa tudi stilski navdih najbolje prodajanih Yamahinih skuterjev MAX Sport Scooters in malce DNK-ja Yamahinega prestižnega 3-kolesnega motorja NIKEN Sport Tourer.
Če si model ogledamo s sprednjega dela, mu natančno izklesane lastnosti večplastnega vetrnega ščita dajejo sproščen in hladnokrven videz, barvno usklajeni sprednji blatniki pa objemajo sprednja kolesa velikega premera in pnevmatike širine 120 mm, kar zagotavlja občutek stabilnosti in oprijema sprednjega dela.

Gladko in uravnoteženo zaviranje

Model Tricity 300 je opremljen s sistemom ABS, ki preprečuje nenamerno blokiranje kolesa na razrahljanih ali spolzkih cestiščih, ponaša pa se tudi z Yamahinim centralnim zavornim sistemom, ki zagotavlja uravnoteženo silo pri zaviranju na vseh treh kolesih in s tem omogoča več nadzora.
Ko voznik uporabi le zadnjo zavoro, kar lahko stori z levo ročico na krmilu ali pa z nožno zavoro, se posredovani podatek sprosti skozi izenačevalnik, ki zaviralno silo uporabi na sprednjih in zadnjih kolesih. Če se sprednja in zadnja zavora uporabita istočasno, je zaviralna sila na sprednjih kolesih kombinacija posredovanih podatkov obeh ročic, če pa se uporabi le ročica za sprednjo zavoro, se sprožijo le sprednje zavore.

Sistem za zaklep nagiba, ki zagotavlja dodatno priročnost

Ena od glavnih značilnosti novega modela Tricity 300 je sistem za zaklep nagiba, ki zagotavlja dodatno priročnost tako, da vozilo ob ustavljanju zadrži v pokončnem položaju.
Ko dodate plin modelu Tricity 300, se sistem za zaklep nagiba samodejno odklene in vozniku omogoči gladko speljevanje brez truda.

Za doseganje visoke učinkovitosti izgorevanja smo optimizirali obliko zgorevalne komore in sesalne odprtine, lahki odmični valj DiASil pa je opremljen s trpežnim kovanim batom.
 
Za izjemno pospeševanje, nizko porabo goriva in okolju prijazno delovanje je model Tricity 300 opremljen s prenovljenimi nastavitvami upravljanja vbrizgavanja goriva, vbrizgalnik z 12 luknjami pa se ponaša z optimiziranim kotom pršenja, ki poveča učinkovitost izgorevanja pri močnem navoru pri nizkih in srednjih vrtljajih.

Priročna uporaba pametnega ključa

Uporaba novega modela Tricity 300 je sedaj s sistemom vžiga s pametnim ključem še bolj priročna kot kdaj koli prej. Če ima voznik pametni ključ pri sebi, lahko poskrbi za vse bistveno upravljanje s pomočjo glavnega stikala. Mednje spada tudi vklop in izklop, zagon in zaustavitev agregata motorja ter odklep ključavnic krmilnih ročk, sedeža in pokrova posode za gorivo.
 
Sistem za preprečevanje zdrsa koles

Skupaj z dodatnim občutkom samozavesti in stabilnosti, povezanim s 3-kolesno zasnovo, in večjo stopnjo nadzora, ki jo zagotavljata sistem ABS in centralni zavorni sistem, je tu še sistem nadzora nad oprijemom (TCS), ki modelu Tricity 300 doda še dodatno stopnjo nadzora.
 

Komentarji

Ne najdem nobenih objav

Napiši mnenje