Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, zato da zagotavlja najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Če nadaljujete, se strinjate z uporabo piškotkov na tej strani. OK
Delovni čas: pon–pet: 9.–19. ure, sob: 9.–13. ure
KMC d. o. o., Dolenjska Cesta 242c, 1000 Ljubljana

Nova modela TRACER 9 in TRACER 9 GT kmalu v našem salonu

15/01/2021
Nova modela TRACER 9 in TRACER 9 GT kmalu v našem salonu

Več moči, nižja teža in izboljšana vsestranskost

Nova modela TRACER 9 in TRACER 9 GT

Z veseljem Vas obveščamo, da bosta popolnoma prenovljena modela Tracer 9 in Tracer 9 GT od konca marca že na voljo v KMC Motoshop-u.

Pri prenovljenem modelu gre več kot le za osvežitev modela, gre za popolno prenovo o kateri je več napisanega spodaj. Kot dosedaj bo na voljo v dveh  izvedbah ter novih barvnih kombinacijah.

Za več informacij o cenah nas pokličite oz. spremljajte spletno stran in z veseljem si bomo vzeli čas za Vas.
 
Več moči, nižja teža in izboljšana vsestranskost 

Življenjske poti

"Življenjske poti" (ang. "Roads of Life") je temeljni koncept za Yamahinim segmentom Sport Touring, cilj je zbrati vse vrste voznikov, ki iščejo isti cilj. Raziskovanje novih cest. Ustvarjanje novih spominov. Le malo drugih oblik osebnega prevoza se lahko primerja z občutkom popolne svobode, ki jo doživimo na vsakem potovanju z motociklom. In nobeno drugo vozilo niti približno ne more ponuditi razburjenja in navdušenja, ki ga ponuja vozilo na dveh kolesih.

Vsaka Yamaha Sport Touring je namenjena zagotavljanju takojšnjega in dostopnega pobega iz vsakodnevice tako, da vsem daje možnost, da si očistijo um in cenijo čudeže naravnega okolja. Zdaj, bolj kot kdaj koli prej, moramo vsi imeti možnost v trenutku stopiti ven in ustvariti novi svet, v katerem lahko prevzamemo nadzor nad svojo usodo in zajemamo življenje s polno žlico.
Življenjske poti čakajo, da jih raziščemo, nepozabni spomini so pripravljeni, da jih ustvarimo in spotoma bomo zagotovo spoznali tudi nove prijatelje. Z izbiro modelov z dvema kolesoma in tremi kolesi ima Yamahin dinamični segment Sport Touring moč spremeniti način življenja, saj so oddaljena mesta bolj dostopna vsem.
 
Originalni Tracer 900: Odlično ravnotežje med športnim in touring vidikom
Leta 2015 je v Evropo prispel prvi Yamaha Tracer 900 in spremenil način dojemanja razreda Sport Touring v očeh številnih voznikov. Originalni Tracer 900, ki ponuja razburljive zmogljivosti športnega motocikla skupaj z impresivnimi potovalnimi zmožnostmi vožnje na dolgih razdaljah – ter je ob tem tudi popoln za mestne vožnje v službo – je postal prava uspešnica, saj je privabil številne nove stranke vseh starosti in z različnimi ozadji.
Z drugo generacijo EU4 modela leta 2018 se je Tracer 900 uveljavil kot motocikel št. 1 v razredu Sport Touring, saj je bilo prodanih trikrat več primerkov od najbližjega zasledovalca v letu 2019. Ta neverjetno prilagodljiv motocikel mnogi smatrajo kot definicijo razreda Sport Touring in je eden od najpomembnejših modelov v Yamahini ponudbi. 
 
Povsem nov TRACER 9: Ultimativna športna vsestranskost
Pet let po predstavitvi originalnega modela je Yamaha ustvarila popolnoma nove različice najboljših raznovrstnih motociklov, ki so namenjeni utrditvi modela na položaju najbolj priljubljenega evropskega Sport Touringa in privabljanju nove generacije voznikov v kategorijo.
Lažji, zmogljivejši in vrhunsko vsestranski – in zdaj opremljen z najbolj prefinjeno tehnologijo na katerem koli modelu Yamaha Sport Touring – popolnoma novi TRACER 9 in TRACER 9 GT ostajajo zvesti filozofiji "Športno srce, touring duša", s katero so postali številka ena v tem razredu. Ti novi motocikli, ki ponujajo višjo raven razburljive zmogljivosti v kombinaciji z izboljšanimi touring zmogljivostmi in boljšimi splošnimi lastnostmi, se ponašajo z vrhunsko športno vsestranskostjo.

Nov agregat CP3, skladen s standardom EU5 in prostornino 890 cm3: Razburljivejši, zmogljivejši, raznovrstnejši
Za pogon pri popolnoma novem TRACER 9 skrbi povsem prenovljen agregat s prostornino 890 cm3 in ročično gred pod kotom 90 stopinj, ki je lažji, zmogljivejši in naprednejši od izvirnega agregata, ki je za vedno spremenil sliko razreda Sport Touring. Naša arhitektura CP3 postavlja temelje za povsem nov agregat.
Ključna lastnost novega agregata z večjo prostornino je prirastek navora 9,5kg-m/93 Nm pri 7000 vrt./min – 1500 vrtljajev prej kot pri prejšnjem agregatu – za izjemen pospešek in bliskovito prehitevanje. Poleg višjega navora agregat s prostornino 890 cm3 proizvede tudi več konjskih moči, 119 KM pri 10.000 vrt./min – kar je 4 KM več kot prejšnji agregat – zaradi česar je ta motocikel eden najbolj razburljivih, zmogljivih in vsestranskih motociklov v svojem razredu.
Originalni agregat CP3, ki je znan po linearnem podajanju navora, izjemni zanesljivosti in neverjetni vsestranskosti, nudi voznikom užitek v vseh situacijah – od zavitih gorskih cest do hitrih avtocest in polnih mestnih ulic – je postal eden najbolj uspešnih dizajnov v 65-letni zgodovini Yamahe. Novi agregat motocikla TRACER 9 je hitrejši, močnejši in naprednejši ter je uspešen naslednik izvirnika, ki je kljub večji prostornini dejansko lažji za 1700 g od prejšnjega modela, zaradi česar je novi motocikel vodljivejši in okretnejši.
 
Nova CF tlačno lita aluminijasta šasija Deltabox: Bolj športna vodljivost, izboljšana stabilnost
Popolnoma nova CF tlačno lita aluminijasta šasija Deltabox od TRACER 9, ki je lažja, kompaktnejša in vodljivejša, je bila zasnovana za najbolj raznovrstne športne dejavnosti z izjemno stopnjo udobja, zaradi česar je tovrstni motocikel pripravljen spremeniti svoj karakter, da ustreza voznikovemu razpoloženju.
Še ena pomembna izboljšava za leto 2021 je spremenjena postavitev novega argegata CP3 s prostornino 890 cm3, ki je zdaj nameščen bolj pokončno pod kotom 52,3º v primerjavi s 47,5º na prejšnjem modelu. Te spremembe izboljšujejo splošno uravnoteženost lahke CF tlačno lite aluminijaste šasije za višjo stopnjo povratne informacije od sprednjega dela kot tudi boljši občutek oprijema sprednjega dela v ovinkih.
 
Daljša toga nihajna roka: Večja stabilnost, športna okretnost
Za boljšo togost okvirja in kompaktnejšo zasnovo je TRACER 9 opremljen s popolnoma na novo zasnovano lahko aluminijasto nihajno roko, ki niha znotraj zunanje strukture okvirja glede na prejšnje modele z zunanjimi nihajnimi točkami. Čeprav je navzven izjemno podobna MT-09 letnika 2021, je nihajna roka TRACER 9 dejansko 60 mm daljša, s čimer je medosna razdalja 1500 mm – enaka kot pri prejšnjem Tracer 900.
 
Prostor za 3 torbe prtljage: Večja prilagodljivost in vsestranskost
Za optimizacijo vsestranskosti in potovalnih zmogljivosti je nov model zasnovan tako, da sprejme 3 trde kovčke, zaradi česar lahko TRACER 9 uporabljate v kombinaciji s poljubnimi stranskimi kovčki in zgornjim kovčkom. Sistem 'plavajoče montaže' se uporablja za stranske kovčke za boljšo stabilnost pri visokih hitrostih in izoliranje gibanja kovčkov na motociklu, enodelna ročka za oprijem pa se uporablja za montažo zgornjega kovčka. Z nižjo težo in več moči lahko nova šasija prenese 193 kg skupne teže voznika in prtljage, kar predstavlja 7 % več nosilnosti.
 
Elektronska pomagala za voznika, ki so vodilna v razredu: 6-osni IMU za vrhunsko vodljivost
Yamahina 6-osna IMU (inercijska merilna enota), ki je bila prvotno razvita za R1 in nikoli prej uporabljena v Yamahini kategoriji Sport Touring, nenehno meri pospešek motocikla TRACER 9 pri gibanju naprej-nazaj; gor-dol in levo-desno – ter tudi kotno hitrost nagiba na prečni, vodoravni in vzdolžni osi.
 
Od predstavitve R1 v letu 2015 je bila ta 6-osna IMU deležna razvoja, enota na novem TRACER 9 je 50 % manjša in 40 % lažja. Ta visokotehnološka naprava IMU nenehno pošilja podatke v ECU, ki računa vse podatke v resničnem času in učinkovito upravlja s sistemom za preprečevanje zdrsa koles (TCS) kot tudi s sistemom nadzora drsenja (SCS), sistemom za nadzor dviga sprednjega kolesa (LIF) in sistemom zavornega krmiljenja (BC) na TRACER-ju.
 
Sistem za preprečevanje zdrsa kolesa (TCS)
Če med pospeševanjem sistem zazna izgubo oprijema zadnje pnevmatike, podatki iz IMU obvestijo ECU, da vklopi TCS in takoj omeji moč, dokler zadnja pnevmatika ne pridobi oprijema. Ta inteligentni sistem posega na treh naraščajočih stopnjah ob naraščanju kota nagiba, s čimer voznik motocikla TRACER 9 pridobi na samozavesti med pospeševanjem na mokri oziroma spolzki površini.
 
Sistem nadzora drsenja (SCS)
Ko podatki iz IMU napovedujejo stransko drsenje zadnje pnevmatike, ECU ustrezno prilagodi raven moči, dokler se ne zagotovi polna stabilnost. SCS lahko nastavite na katero koli od treh stopenj in ga po želji lahko tudi izklopite.
 
Sistem za nadzor dviga sprednjega kolesa LIFt (LIF)
LIF omogoča vozniku, da med agresivnim pospeševanjem vzdržuje visoko stopnjo nadzora nad šasijo z nastavitvijo stopnje dviga sprednjega kolesa, ki ga zazna IMU. Tako kot pri sistemu SCS lahko tudi pri sistemu LIF izberete tri stopnje delovanja ter ga tudi po želji izklopite.
 
Tri nastavitve načina TCS/SCS/LIF
Da bi celoten sistem bil razumljiv in preprost za uporabo so vozniku motocikla TRACER 9 na voljo tri načini nastavitve. V načinu 1 so TCS, SCS in LIF vnaprej nastavljeni na 1. stopnjo, pri kateri sistemi najmanj posegajo ter so namenjeni športni in agresivni vožnji. Ko je izbran način 2, so TCS, SCS in LIF vsi vnaprej nastavljeni na 2. stopnjo, kar je zmerna intervencija, ki ustreza različnim razmeram. Način 3 pa je ročna nastavitev, ki omogoča vozniku izbiro poljubne kombinacije 3 nastavitev TCS, 3 nastavitev ali izklopa SCS ter 3 nastavitev ali izklopa LIF, s čimer dobimo potencialnih 48 možnih nastavitvenih kombinaci
Sistem zavornega krmiljenja (BC)
TRACER 9 je opremljen tudi z dvema načinoma delovanja zavornega krmiljenja (BC), ki zagotavlja dodatno stabilnost šasije med zaviranjem v sili. Podatki iz IMU se nenehno analizirajo in ko voznik premočno stisne ročico sprednje ali zadnje zavore, BC sistem samodejno uravnava moč zaviranja.
 
Voznik lahko izbira med dvema načinoma: BC1 je standardni ABS-aktivni način, ki preprečuje blokiranje koles med zasilnim zaviranjem v pokončnem, ravnem položaju. Ko je nastavljen na BC2, sistem ponuja še višjo stopnjo intervencije z nadzorom moči zaviranja, ko IMU zazna, da bo šasija verjetno postala nemirna, kot denimo pri nenadnem zaviranju v zavoju.
 
Yamahin D-način: Štirje načini delovanja za vsako situacijo
Yamahin D-način ponuja vozniku TRACER 9 štiri načine delovanja za najrazličnejše situacije Sport Touring vožnje – kar je en način več od prejšnjega modela. V Načinu 1 je odziv agregata hitrejši in bolj agresiven, Način 2 je splošna nastavitev za različne situacije, v Načinu 3 je odziv motocikla nežnejši, kar je popolno za sproščeno vožnjo, novi Način 4 pa je popoln za vožnjo v mokrem.
 
Tempomat: Daljša potovanja so še večji užitek
TRACER 9 je v standardnem paketu opremljen s tempomatom, ki je podoben sistemu s prejšnjega modela GT, zaradi česar so daljša potovanja bolj sproščujoča in v večji užitek.
Tempomat lahko vklopite med vožnjo s hitrostjo 50 km/h ali več in v vsaj 4. prestavi. Ko izberete hitrost jo lahko spreminjate v korakih po 2 km/h z enim pritiskom gumba ali držanjem le-tega. Sistem lahko takoj izklopite z zaviranjem, uporabo sklopke ali z vrtenjem ročice plina naprej pri zaprtem plinu.
 
Nov sistem za dovod goriva: Povečan doseg 350km+ za več zmogljivosti
Druga pomembna sprememba za leto 2021 je novi sistem dovoda goriva motocikla TRACER 9 s šobami za vbrizg goriva, nameščenimi na stran ventila za dovod goriva – prej so bile nameščene neposredno na glavo valja. Nova zasnova dovoda goriva v kombinaciji z novimi lahkimi deli motorja izboljša učinkovitost zgorevanja in prispeva k bistveno nižji porabi (9 %), zaradi česar ima Sport Touring s svojim 18-litrskim rezervoarjem goriva podaljšan doseg 350+ km brez dodatne teže zaradi večjega rezervoarja za gorivo.
 
Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire: Izboljšan občutek in zanesljivost
Yamahin plin s čipom za nadzor (YCC-T) za TRACER 9 je pridobil z visoko sofisticirano tehnologijo R1M v obliki novega senzorja položaja ročice plina (APSG) – sistem plina, ki pripomore k nižji teži motocikla ter omogoča boljši občutek in zanesljivost. 
 
Nova učinkovitejša zajem zraka in izpuh: nižja teža, več navdušenja!
Vsak list s specifikacijami motocikla vam lahko veliko pove o tem, kako se bo obnašal, vendar številke same ne bodo dale celotne zgodbe. Agregat CP3 je znan po omamni mešanici linearnega navora in čudovitega zvoka izpuha, Yamahini oblikovalci pa so vložili veliko truda v to, da bi bila celotna izkušnja vožnje s TRACER 9 še bolj razburljiva in napeta pri vseh hitrostih.
TRACER 9 je opremljen z novim 1,5 komornim izpuhom z dvojno izpušno cevjo. Skupaj s prenovljenim nerjavnim izpušnim kolektorjem je teža celotnega izpušnega sistema za 1400 g nižja od prej, kar bistveno pripomore k središčni postavitvi težišča za še bolj okretno upravljanje.
 
Uglajen menjalnik z izboljšano sklopko A&S: Boljši občutek, bolj uglajeno prestavljanje
TRACER 9 je opremljen z nekoliko višjim 1. in 2. prestavnim razmerjem, ki se ujema z višjim navorom novega agregata pri nižjih vrtljajih, za bolj gladko prestavljanje pa je prestavna vilica na novo zasnovana. Tudi sklopka A&S je bila deležna sprememb, vključno z uporabo novega materiala za torne plošče in spremenjenega kota odmične gredi, kar omogoča lažji pospešek in bolj uglajeno obnašanje šasije med prestavljanjem navzdol, zaradi česar je vožnja enakomernejša, enostavnejša in nudi več užitka.
 
Nosilci motorja, specifični za model: Povečana stabilnost pri polni obremenitvi
MT-09 je bil uporabljen kot osnova pri splošnem oblikovanju okvirja motocikla TRACER 9, Yamahini inženirji pa so razvili dele, ki so značilni za določen model in bistveno pripomorejo k odlični stabilnosti pri vožnji naravnost in okretnosti pri zavijanju ob polni obremenitvi.
Nosilci motorjev, specifični za model TRACER 9, so bili razviti prek sistema Kanno Hyoka – tj. ocenjevanja zmogljivosti motornega kolesa na podlagi zaznavanj ter povratnih informacij testnih voznikov. Z debelejšo konstrukcijo, ki je lastna motociklu TRACER 9, tako levi in desni nosilci motorja kot tudi zgornji nosilec zagotavljajo, da agregat, ki je pod obremenitvijo, ostane v ravnovesju in tog za najboljšo vodljivost – tudi pri prevažanju potnika in treh kovčkov.
 
Zasnova nove generacije: Okreten, kompakten in minimalističen slog ohišja
S povsem prenovljenim oklepom želi popolnoma novi TRACER 9 nadgraditi izjemen uspeh evropskega najbolje prodajanega motocikla Sport Touring s še bolj športnim, dinamičnim in raznovrstnim paketom.
Postavitev in oblika sistema za prtljago s 3 kovčki sta bili deležni natančnega premisleka, celoten videz stranskih in zgornjega kovčka pa je oblikovan tako, da dopolni športen ter dinamičen karakter motocikla.
Ključna značilnost novega TRACER 9 je silhueta v obliki puščice, ki jo tvorijo vizir, sprednja maska in pokrov rezervoarja za gorivo, ki dajejo dinamičen in pomenljiv videz, kompaktni novi žarometi LED z enojnim žariščem in dvema žarnicama v obliki oči – skupaj z osvetlitvijo LED in dvojnimi števci TFT – pa krepijo tehnološki napreden videz motocikla ter poudarjajo visoke zmogljivosti motocikla TRACER 9.
Polna LED osvetlitev povsod: Odlična vidljivost z dinamičnim novim slogom
Novi 'skriti' žarometi LED z enim žariščem in dvema žarnicama v obliki oči so ugreznjeni v aerodinamično sprednjo masko, kar daje tej novi generaciji Sport Touringa drzen in značilen videz, ki poudari resnično dinamičen in športen značaj motocikla. En žaromet LED projicira zasenčen snop, drugi pa nezasenčen snop. Zasnovana sta za odlično osvetlitev ceste z enakomerno razpršenostjo svetlobe, ki je nežnejša ob straneh, kar omogoča lažji pogled vozniku. Dinamični novi obraz ima tudi dvojne LED pozicijske luči, ki poudarijo impozantno prisotnost motocikla TRACER 9.
Popolnoma na novo zasnovan zadek z lučmi LED je nezgrešljivo TRACER in ima posebej oblikovane notranje leče, zaradi česar so zadnje in zavorne luči bolj dovršenega videza, prav tako pa ustvarja 3D učinek, ki poudari izjemno moderen slog motocikla – izključna osvetlitev LED je zaokrožena s kompaktnimi in lahkimi utripalkami LED.
 
Dvojni 3,5-palčni barvni števci TFT: Jasne in celovite informacije
Povsem novi dvojni 3,5-palčni večfunkcijski števci TFT zelo jasno prikazujejo podatke in so opremljeni z intuitivnim vmesnikom, ki ločuje ključne vozne informacije od funkcionalnih informacij.
Ključne informacije o delovanju so na levem zaslonu, vključno z večbarvnim črtnim merilnikom vrtljajev, pri katerem se ob dvigu števila vrtljajev spreminja tudi barva, digitalnim merilnikom hitrosti, števcem goriva, prikazovalnikom prestave in indikatorjem načina TCS. Levi zaslon lahko preklopite v način TCS in nastavitev zaslona, kar omogoča vozniku, da izbere želeni način intervencije za elektronske pripomočke vozniku. Medtem je desni zaslon razdeljen na štiri ločene dele, vsak prikazuje vrsto podatkov, kot so števec kilometrov, merilnika poti 1 in 2, temperaturo in več.
 
Ultra lahka kolesa Yamaha SpinForged: Izboljšana okretnost in lažje upravljanje
Kolesa SpinForged z 10-imi kraki in osmi velikega premera, nameščene na TRACER 9, so 700 g lažje od predhodnih. To bistveno zmanjšanje nevzmetene teže pozitivno prispeva k boljši vodljivosti motocikla, lahkemu krmiljenju in boljši odzivnosti vzmetenja.
 
Optimizirane nastavitve vzmetenja: Uglajeno, stabilno in udobno
Visokozmogljive 41-milimetrske sprednje vilice motocikla TRACER 9 so 30 mm krajše od prejšnjih in se ujemajo s spodnjo sprednjo cevjo na tlačno litem CF okvirju in nudijo polno prilagodljivost, da se jih hitro nastavi glede na razmere in obremenitev. 
Sistem zadnjega vzmetenja z nastavljivim blažilnikom ima nove stabilizatorje, ki so bili na novo zasnovani zaradi boljšega izkoristka prostora in spremenjenega okvirja ter zasnove nihajne roke.
 
Določanje voznega položaja: Prilagodljivo različnim voznikom in voznim situacijam
Prostoren in dominanten položaj voznika na TRACER 9 zagotavlja najvišjo stopnjo udobja, ergonomijo pa lahko enostavno prilagodite, da ustreza različnim oblikam telesa in različnim slogom vožnje. Novo razvit sedež za voznika je nameščen 15 mm nižje v primerjavi s prejšnjim modelom in je opremljen z enostavno nastavitvijo višine v dveh nivojih, za kar ne potrebujete orodja. Ergonomijo lahko dodatno spreminjate z navpičnim nastavljanjem naslonov za noge za 15 mm, tudi krmilo lahko premaknete za 9 mm naprej in 4 mm navzgor z obračanjem smeri nosilca krmila, s čimer je možnih 8 različnih položajev voznika.
 
Večji popolnoma nastavljiv vizir: Več udobja, manj utrujenosti
Za boljšo zaščito pred vetrom in manj utrujenosti, ki se lahko pojavi po daljši vožnji, je TRACER 9 opremljen z velikim vizirjem, ki je nastavljiv v 10 korakih po 5 mm, skupno 50 mm. Kompaktni in lahki ščitniki za ročaje ščitijo pred vetrom in vremenom.
 
Radialni glavni valj sprednje zavore tipa R1: Več moči z linearnim podajanjem
TRACER 9 je izdelan po izjemno visoki standardni specifikaciji, popolnoma nov model iz leta 2021 pa je prvi Yamaha Sport Touring, ki je opremljen s sprednjo zavoro z radialnim glavnim valjem tipa R1. Izdeluje ga Nissin, ta visokotehnološki zavorni sistem superšportnega razreda ima bat, ki se premika vzporedno s premikom zavorne ročice, kar daje bolj linearan občutek zaviranja, to pa vozniku omogoča višjo stopnjo nadzora.
 
Nove pnevmatike Battlax T32: Odlična zmogljivost v mokrem in suhem
Yamaha in Bridgestone sta posebej za TRACER 9 skupaj razvila nove pnevmatike Battlax T32 Sport Touring. Razvojni cilji so bili ustvariti novo pnevmatiko, ki bi lahko ponudila odlične lastnosti na mokri in suhi podlagi skupaj z odlično vzdržljivostjo in močnimi zmogljivostmi pri vožnji naravnost – lastnosti, ki se ujemajo z raznovrstnim značajem tega novega Sport Touring modela. Kombinacija sprednje pnevmatike 120/70 ZR17 in zadnje pnevmatike 180/55 ZR17 zagotavlja dober odziv z natančnim občutkom, zaradi česar lahko voznik TRACER 9 izkusi najboljšo športno raznovrstnost, ne glede na vreme.
 
Tehnični poudarki novosti:

  • Novi 890-kubični 3-valjni 4-ventilski agregat s tekočinskim hlajenjem DOHC, skladen s standardom EU5
  • Manjša teža in več moči pri vseh vrt/min
  • 7-odstotno povečanje največjega navora pri majhnem številu vrtljajev na minuto
  • Povečanje največje moči za 4 KM
  • Lažja in močnejša aluminijasta šasija Deltabox, tlačno lita po metodi CF
  • Skupno zmanjšanje teže za 2 kg za boljšo okretnost
  • Nova, lahka aluminijasta nihajna roka
  • Slog naslednje generacije, popolna mešanica športnega stila in potovalnih funkcij
  • Polna LED osvetlitev s skritimi žarometi in značilno zadnjo lučjo TRACER
  • Izpopolnjena sklopka A&S
  • Lahka in kompaktna nova 6-osna IMU – prvič na Yamaha Sport Touring
  • Pripomočki za voznika, občutljivi na nagib: TCS, SCS in LIF, s tremi stopnjami posredovanja
  • ABS in sistem zavornega krmiljenja (BC)
  • Sistem D-MODE za preklapljanje med načini delovanja agregata
  • Nova, ultralahka, rotacijsko kovana 17-palčna 10-kraka platišča
  • Popolnoma nastavljive 41-milimetrske vilice KYB® USD z optimiziranimi nastavitvami
  • Nastavljiv KYB® zadnji blažilnik s prenovljenimi nastavitvami in novimi stabilizatorji
  • Dva 3,5-palčna barvna zaslona TFT s stikalom na krmilu za daljinsko upravljanje
  • Radialni sprednji glavni valj, 298-milimetrski dvojni sprednji koluti
 
 
TRACER 9 Barve, razpoložljivost in cena
Novi TRACER 9 bo na voljo v dveh novih barvah. 'Redline' je drzna rdeča barva, ki dopolnjuje motociklov športni značaj, 'Tech Kamo' pa ima zeleno-siv pridih, ki ustvari močan in zrel videz, ki odseva zmožnost motocikla za premagovanje velikih razdalj.
 
Povsem nov TRACER 9 GT: Vrhunska specifikacija je standardna
Novi TRACER 9 GT je najbolje opremljen model v Yamahini ponudbi Sport Touring za leto 2021 in ponuja številne napredne tehnologije ter dodatno opremo, ki zagotavlja še bolj luksuzno vožnjo tistim strankam, ki želijo najboljši paket Sport Touring v standardni ponudbi.
 
Trde stranske torbe: Dodana funkcionalnost s slogom
TRACER 9 GT je opremljen s popolnoma novimi trdimi torbami, ki so standardna oprema, kar pomeni, da je motocikel pripravljen za Ceste življenja od 1. dne. V vsako torbo lahko spravite veliko čelado, torbe pa so pritrjene na trpežno jekleno ogrodje motocikla prek povsem plavajočega nosilnega sistema, ki blaži tresljaje od vetra in podlage ter daje naraven občutek vožnje. Povsem enoten videz je dosežen z barvnimi stranskimi ploščami, ki se ujemajo z zaključno barvo motocikla.
 
Elektronsko nadzorovano vzmetenje KYB: Vrhunsko udobje z natančnim občutkom
Yamaha in KYB sta skupaj razvila sistem elektronsko nadzorovanega pol-aktivnega vzmetenja za TRACER 9 GT, ki zagotavlja vrhunsko udobje med vožnjo v kombinaciji z natančno povratno informacijo cestišča. Uradno znan kot KYB Actimatic Damper System (KYB Actimatic sistem blaženja; KADS), ta visoko napreden sistem vzmetenja ustvarja veliko širši spekter sile za blaženje v primerjavi z navadnim vzmetenjem in je zmožen takoj odgovoriti na različne pogoje vožnje, da bi dosegli optimalne zmogljivosti.
Uporaba tega pol-aktivnega sistema vzmetenja je možna zaradi nove IMU, ki deluje skupaj z ECU in hidravlično enoto (HU) ter krmilno enoto vzmetenja (SCU) za izračun najboljših nastavitev vzmetenja za vse razmere vožnje: hitro ali počasi, v mokrem ali suhem, na gladki ali neravni podlagi, solo ali za dve osebi.
Prednost solenoidnega sistema je v tem, da je sposoben izredno hitro prilagoditi nastavitve blaženja in lahko prenese tako manjše kot velike spremembe. Z nenehnim analiziranjem in računanjem 6-osnih podatkov lahko IMU signalizira ECU za prilagoditev nastavitev blaženja, da bi ohranil stabilnost
šasije pri vseh hitrostih, s tem pa KADS dopolnjuje sposobnosti voznika, da zagotovi prijetnejše in boljše Sport Touring doživetje.
KADS se lahko uporablja v dveh načinih: A-1 je športni način, ki je namenjen zagotavljanju takojšnjega in odzivnega vzmetenja za hitro vožnjo po suhih cestah – in se lahko uporablja tudi v mokrih razmerah. Sistem lahko preklopite v način A-2, ki je zasnovan tako, da omogoča bolj uglajeno in udobno vožnjo po slabših ali neravnih površinah, zaradi česar je idealna izbira na daljših in bolj sproščenih potovanjih.
 
Sistem hitrega prestavljanja gor in dol (QSS): Bolj gladko in hitrejše prestavljanje
TRACER 9 GT je opremljen z novim sistemom Quick Shift (QSS) za prestavljanje v višjo in nižjo prestavo brez sklopke. Senzor na prestavni palici zazna gibanje na stopalki za prestave, ECU pa prekine dovod navora do menjalnika, da omogoči nemoteno in hitro menjavo menjalnika, tako v višjo kot tudi v nižjo prestavo.
 
Stranske luči LED: Izboljšana vidljivost z manjšo utrujenostjo voznika
TRACER 9 GT je opremljen z visoko prefinjenim inteligentnim sistemom svetlobe pri zavijanju, ki je programiran tako, da osvetli cesto pred sabo, ko IMU zazna, da se motor nagne za več kot 7º in je hitrost najmanj 5 km/h.
Ključna značilnost tega LED sistema za osvetlitev ovinka je v tem, da hitri izračuni in moč obdelave IMU omogočajo sistemu povišanje svetlosti luči za osvetlitev ovinka s povečevanjem nagiba, ki omogoča vozniku boljši pogled med vožnjo ponoči. TRACER 9 GT je šele druga Yamaha po FJR1300AE z lučmi za osvetlitev ovinka. Za razliko od sistema FJR, ki je bil sestavljen iz treh LED luči na vsaki strani maske, je zasnova TRACER 9 GT sestavljena iz ene luči LED nad vsako od dveh pozicijskih luči.
 
Ogrevanje ročk: Udobna vožnja v vseh letnih časih
Hladen veter lahko ohladi voznikove roke in povzroči neprijeten občutek tudi na svež poletni dan, z vrtljivim gumbom in 10 nastavitvami ogrevanja pa lahko natančno nastavite ogrevanje ročk in dosežete optimalno temperaturo. Posebej oblikovane ročke s tanjšo gumo omogočajo boljši prenos toplote in s tem ogrevajo roke ne glede na vreme.
 
Posebne barve in grafika: Premium videz in občutek
Poleg tega, da je na voljo v enakih barvah kot standardni model, premium TRACER 9 GT je na voljo tudi v ekskluzivni obliki Yamaha Icon Performance, ki je bila navdih za Yamaha R1M – motocikel, ki je uvedel veliko napredne elektronske tehnologije, ki jo lahko najdemo v tem vrhunskem Sport Touring modelu.
 
Pokličite nas za ceno in z veseljem Vam pripravimo ponudbo.
 
Vaš KMC.

Komentarji

Ne najdem nobenih objav

Napiši mnenje