Delovni čas: pon–pet: 9.–19. ure, sob: 9.–13. ure
KMC d. o. o., Dolenjska Cesta 242c, 1000 Ljubljana

Novi R125: Najvišja specifikacija Yamahinega lahkega modela Supersport

12/11/2022
Novi R125: Najvišja specifikacija Yamahinega lahkega modela Supersport

Celotna serija Supersport z agregati od 125 cm3 do 1000 cm3

Neverjetno je, da je minilo že skoraj 25 let, odkar je Yamaha pretresla svet motornih koles s predstavitvijo prvega modela R1 pred osuplim občinstvom novinarjev, ki so komaj verjeli, kaj je Yamaha ustvarila. To kultno motorno kolo je s svojo izjemno majhno težo, izjemno kompaktnimi merami in največjo močjo v razredu predstavljalo začetek resnično neverjetnega novega obdobja za evropske voznike motornih koles v razredu Supersport.

Prihod prvega modela R1 je bil šele začetek. Modeli R1M, R6, R3, R125 in pred kratkim R7 so nadaljevali po njegovih sledeh, vsak od njih pa je bil ustvarjen po vzoru R1 – nespornega kralja razreda Supersport. Yamahini modeli serije R že četrt stoletja navdušujejo na tisoče voznikov, saj na ulice prinašajo pristno tehnologijo in zmogljivosti dirkalnih motornih koles.

Yamahina serija R še naprej določa smernice z najširšo paleto vznemirljivih modelov Supersport z agregati od 125 cm3 do 1000 cm3. Serija R se je z zmagovitimi dosežki na najprestižnejših svetovnih dirkaških prvenstvih uveljavila kot popolna družina visokozmogljivih motornih koles. Leta 2023 pa bo predstavljena nova generacija modela R125, ki potrjuje Yamahino zavezo, da bo vsakemu vozniku ponudila najbolj izjemno izkušnjo visokozmogljive vožnje.

R125 četrte generacije: R-povezava
Ko je Yamaha leta 2008 predstavila prvi model R125, je v licenčni razred A1 s 125-kubičnim agregatom prinesla napredno zasnovo in tehnologijo razreda Supersport. To najboljše motorno kolo v svojem razredu, ki je postavilo nova merila za vznemirljivo zmogljivost, okretnost in agresivni slog, je čez noč doseglo uspeh in do danes ohranja položaj vrhunskega lahkega motornega kolesa visokih zmogljivosti.

V zadnjih 15 letih se je to kultno motorno kolo nenehno razvijalo, da bi ohranilo status zvezde med vozniki, ki iščejo vrhunsko dirkalno motorno kolo, s poudarkom na zmogljivosti. R125, ki je zasnovan za mlade in brezkompromisne voznike dirkalnikov v razredu Supersport na začetku njihovega sodelovanja s serijo R, še vedno kaže pot v prihodnost.

Vsako Yamahino motorno kolo iz razreda Supersport je razvito z enako čisto DNK serije R, zaradi katere je vodilni model R1 postal prevladujoče motorno kolo na dirkah World Superbike. Dirkaška tehnologija je vidna tudi pri modelu R125 2023, od dinamične nove oblike ohišja do tehnologije okvirja Deltabox in radialno vpete sprednje zavorne čeljusti.

Četrta generacija modela Yamaha R125 s takoj prepoznavnim novim sprednjim delom, ki se neposredno zgleduje po modelu R7, je opremljena s povezano instrumentno ploščo TFT ter vrsto izboljšav šasije in nove elektronike, vsakemu vozniku pa vzbuja tisti pravi občutek, kam ga lahko popelje svet razreda R.

Najnovejša zasnova serije R

R125 je dobil povsem nov videz, ki poudarja njegov status Yamahinega ultimativnega lahkega motornega kolesa v razredu Supersport in krepi družinske vezi serije R, zaradi česar je še toliko bolj poseben.

Nov zmogljiv dvofunkcijski žaromet LED je nameščen sredinsko v sprednjem delu v obliki črke M ter zagotavlja bleščeče kratke in dolge luči za odličen vid in vidljivost. Izjemno kompaktne dimenzije in majhna teža žarometa so omogočile vgradnjo zelo aerodinamičnega sprednjega oklepa s pozicijskimi lučmi LED, po navdihu modela R7, kar daje modelu R125 radikalno nov videz »velikega motornega kolesa«.

Popolnoma novo ohišje z agresivnejšim sprednjim delom, novim aerodinamičnim ščitom in preoblikovanimi prezračevanimi pokrovi rezervoarja za gorivo, ki dajejo občutek močnega horizontalnega toka, spreminja videz najlažjega Yamahinega motornega kolesa v razredu Supersport. Ta preoblikovani oklep omogoča popolnoma usklajen in prefinjen videz, ki poudarja status tega najboljšega motornega kolesa v svojem razredu kot vrhunskega visokozmogljivega modela 125.

5-palčna instrumentna plošča TFT po vzoru modela R1

Novi R125 2023 ima najnovejšo 5-palčno barvno instrumentno ploščo TFT po vzoru vodilnega modela R1. Na voljo sta dve različni grafični opciji: voznik lahko izbere opcijo »Street« ali »Track«, ki ustreza različnim voznim razmeram. Opcija »Street« vključuje osrednji digitalni merilnik hitrosti in palčni merilnik vrtljajev, v spodnjem delu pa je prikazovalnik, ki vključuje opozorilne luči za smernike/žaromet/temperaturo. Opcija »Track« je bolj osredotočena postavitev z osrednjim časovnikom kroga s pomnilnikom za 25 krogov in merilnikom hitrosti nad njim, kar vozniku zagotavlja ključne informacije, ko je na dirkališču.

Obe opciji zaslona imata na vrhu zaslona nastavljivo preklopno osvetlitev, opcija »Track« pa vključuje nastavljivo območje merilnika vrtljajev, kar vozniku omogoča, da prilagodi vizualne podobe svojemu slogu vožnje ter individualnim željam.

Povezljivost s pametnim telefonom

Vozniki modela R125 zdaj še lažje ostanejo v stiku, saj je model 2023 opremljen s komunikacijsko nadzorno enoto (CCU), ki omogoča povezljivost s pametnim telefonom. Za aktiviranje povezljivosti je treba voznikov pametni telefon najprej povezati z motornim kolesom prek povezave Bluetooth® v Yamahini brezplačni aplikaciji MyRide. Ko lastnik poveže svoj pametni telefon, lahko na novem 5-palčnem zaslonu TFT vidi obvestila o dohodnih klicih in besedilnih sporočilih ter prek aplikacije spremlja ključne parametre motornega kolesa.

Vozniki lahko dostopajo tudi do drugih informacij, vključno s stanjem baterije pametnega telefona, v primeru kakršne koli tehnične težave z modelom R125 pa lahko sistem obvesti Yamahinega prodajalca ali katero koli drugo določeno kontaktno osebo po izboru lastnika.

Sistem za nadzor oprijema

Za najvišjo raven zaupanja in nadzora je R125 opremljen s sistemom za nadzor oprijema. Skupaj s sklopko A&S in opcijskim sistemom hitrega prestavljanja, nadzor oprijema vozniku modela R125 omogoča visoko stopnjo nadzora, zlasti med pospeševanjem pri polni moči. Stanje tega preklopnega sistema je prikazano na novi 5-palčni instrumentni plošči TFT in ga je mogoče izklopiti, da ustreza določenim razmeram, kot je vožnja po stezi.

Nova zgornja trojna spona in stikala na krmilu po navdihu modela R1

Celoten občutek in videz nadzorne plošče modela R125 sta z novo 5-palčno instrumentno ploščo TFT in novo visokokakovostno zgornjo trojno spono po navdihu modela R1, ki krepi čisto DNK serije R, povzdignjena na povsem novo raven.

Snemljivo krmilo je opremljeno z novimi ergonomskimi stikali po navdihu modela R1, ki vozniku omogočajo intuitivno upravljanje različnih funkcij, vključno z novo tematsko opcijo zaslona TFT.

Predhodno ožičenje za funkcijo hitrega prestavljanja

Vsako Yamahino motorno kolo serije R predstavlja dirkalnik, ki ga navdihuje brezkompromisni duh zmagovalnega modela R1M in je izdelan z najnovejšo dirkaško tehnologijo. Model 2023 je predhodno ožičen za funkcijo hitrega prestavljanja, zato lahko vozniki modela R125 nanj preprosto namestijo originalni Yamahin sistem za hitro menjavo prestav, ki omogoča nemoteno prestavljanje pri polni moči za močnejše pospeševanje.

Pnevmatike Michelin Pilot Street

Model 2023 je opremljen s pnevmatikami Michelin Pilot Street, ki so bile razvite tako, da zagotavljajo športno vodljivost ter visoko zmogljivost na mokri in suhi cesti, njihova najnovejša zasnova vlaken pa zagotavlja odlično razmerje med oprijemom in obrabo. Ta kombinacija sprednje pnevmatike 100/80-17 in široke zadnje pnevmatike 140/70-17 zagotavlja vozniku R125 odlično vodljivost na cesti in okretnost v ovinkih.

Tehnični poudarki modela R125

  • Nova dinamična zasnova ohišja serije R
  • Nov kompakten dvofunkcijski žaromet LED
  • Nove pozicijske luči LED, ki jih je navdihnil model R7
  • Nova 5-palčna instrumentna plošča TFT z dvema tematskima opcijama, ki jo je navdihnil model R1
  • Nova nastavljiva preklopna osvetlitev in območje vrtljajev
  • Nova povezljivost pametnega telefona prek enote CCU s povezavo Bluetooth
  • Sistem za nadzor oprijema (TCS)
  • Nova zgornja trojna spona in stikala na krmilu po navdihu modela R1
  • Novo predhodno ožičenje za hitro prestavljanje
  • Športen, udoben in suveren položaj pri vožnji
  • 125-kubični 4-taktni agregat, skladen s standardom EURO5, s sistemom VVA (spremenljiva aktivacija ventilov), z bogatim navorom
  • Sklopka A&S
  • 41-milimetrske obrnjene sprednje vilice KYB
  • 292-milimetrska plavajoča sprednja kolutna zavora/220-milimetrska zadnja kolutna zavora
  • Lahka nihajna roka iz litega aluminija
  • 11-litrski rezervoar za gorivo
  • 2-kanalni ABS
  • Radialno vpeta sprednja zavorna čeljust
  • Okvir Deltabox z optimizirano geometrijo
  • Dvodelni sedež za voznika in potnika, višina sedeža za voznika je 825 mm
  • Pnevmatike Michelin Pilot Street: 100/80-17 spredaj/140/70-17 zadaj
  • Nova generacija barv in grafike serije R

Cena in razpoložljivost

R125 2023 bo v Evropi na voljo od februarja 2023. Za podrobnejše informacije o razpoložljivosti in lokalni ceni se obrnite na nacionalnega Yamahinega distributerja.

Barve

  • R125 Icon Blue
  • Tech Black

Družina serije R 2023: Čistokrvna dirkalna zasnova

Yamahina družina visokotehnoloških zmogljivih motornih koles serije R, ki jo nenehno izpopolnjujejo že 25 let, predstavlja vrhunec razvoja serije Supersport. Vsak model iz linije 2023 ostaja zvest prvotnemu konceptu družine R »brez kompromisov«, ki še vedno predstavlja nespremenjeno filozofijo oblikovanja vsakega modela, ki ponosno nosi ikonični logotip »R«.

Modela R1 in R1M, oblikovana na podlagi DNK dirkalnih zmagovalcev, ki je vidna v vsakem motornem kolesu serije R, in ki ju poganja vsestranski 998-kubični agregat z glavno gredjo z zamikom, ponujata vrhunske zmogljivosti za voznike, ki se zavedajo prave vrednosti Yamahine dirkaške dediščine.

R1 GYTR je bil izdelan za voznike in dirkače, ki potrebujejo vrhunski paket, pripravljen za dirkališče, saj so ga v celoti pripravili Yamahini dirkaški tehniki. R1 GYTR je opremljen z vrsto dodatne opreme GYTR, ki povečuje zmogljivosti, vključuje pa izpušni sistem Akrapovič visoke kakovosti, nastavljivo enoto ECU in lahkoten oklep, ojačan s steklenimi vlakni karbona ter zaključnim premazom v beli barvi. R1 GYTR je na voljo izključno v trgovinah Yamaha PRO SHOPS.

R1 je opremljen z najnaprednejšo tehnologijo agregata, šasije in elektronskega krmiljenja, ki je bila razvita na podlagi zmagovalnih dirkalnikov MotoGP® in World SBK®, zato zagotavlja vrhunsko izkušnjo superdirkalnika.

R6 že vrsto let popolnoma prevladuje na tekmah World SSP®, tako da se vsak voznik, ki si resno prizadeva za zmago, vedno odloči za vožnjo z Yamaho. Modela R6 RACE in R6 GYTR s specifikacijami, pripravljenimi za dirke, sta prva izbira za dirkače in ekipe.

R7, ki ga poganja Yamahin 698-kubični agregat z glavno gredjo z zamikom, je ena najbolj dostopnih in prijetnih poti v svet razreda R. S slogom, ki ga je navdihnil model R1, izjemnimi dejanskimi zmogljivostmi ter kompaktno šasijo se hitro uveljavlja kot vrhunsko motorno kolo srednje kategorije v razredu Supersport.

Model R3 za voznike z vozniškim dovoljenjem A2 je idealen za voznike, ki prehajajo iz kategorije 125-kubičnih agregatov, saj ga odlikuje enako dober videz ter visoka kakovost izdelave kot vsa Yamahina motorna kolesa iz razreda Supersport.

Program in pokali Yamaha bLU cRU
Program Yamaha bLU cRU je ustanovila Yamaha v sodelovanju s FIM Europe in Dorna Sports ter je namenjen spodbujanju, vzgoji in razvoju prihodnjih dirkaških zvezd. Za leto 2023 so vsi zainteresirani dirkači, ki želijo pokazati svoj talent pred vrhunskimi dirkaškimi ekipami, vabljeni, da se prijavijo za evropski pokal R3 bLU cRU, ki bo potekal na izbranih evropskih dirkah svetovnega prvenstva Superbike.

V svojem prvem letu je v pokalu R7 sodelovalo več kot 100 udeležencev – od voznikov, ki vozijo na dirkališčih, do rekreativnih dirkačev – ki so uživali v dirkanju z novim dirkalnikom R7. Serija R7 Cup bo leta 2023 začela svojo drugo sezono, v kateri bo sodelovalo vsaj pet evropskih držav, zaključila pa se bo z evropskim superfinalom serije R7, ki bo potekal na eni od zadnjih dirk svetovnega prvenstva FIM Superbike leta 2023.

Barve serije R 2023

  • R1M Icon Performance
  • R1 Icon Blue
  • Yamaha Black
  • R1 GYTR Primer Black
  • R7 Icon Blue
  • Yamaha Black
  • R6 RACE Tech Black
  • R6 GYTR Primer White
  • R3 Icon Blue
  • Yamaha Black

Komentarji

Ne najdem nobenih objav

Napiši mnenje